Els Mossos d'Esquadra han anat reconstruint en les darreres hores els passos del veí de 31 anys de les Borges Blanques que va desaparèixer el passat dijous en estranyes circumstàncies a la comarca de l'Anoia.
La família de l'home ha denunciat la seva desaparició i la policia catalana ja va trobar el seu cotxe amb les claus posades en una zona boscosa de Montmaneu, a prop de la N-II. Tot i això, encara es desconeix el parador de l'home.
Per saber més informació, els seus familiars han fet una crida per les xarxes socials per tal de tenir informació.
Els Mossos investiguen els darrers passos de l'home de Borges desaparegut en estranyes circumstàncies
Ha estat localitzat el seu vehicle amb les claus posades en una zona de Montmaneu, a l'Anoia
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 28 d’agost de 2019 a les 08:48
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot