Els Mossos d'Esquadra ja han identificat els menors que el passat divendres van atacar amb un explosiu casolà l'església d'Alpicat provocant ferides a una professora de catequesi de 71 anys que estava dins amb desenes de nens.
Els joves van deixar una garrafa de vuit litres plena de salfumant amb boles de paper de plata dins, una combinació que, un cop reacciona químicament, esclata. La dona va patir ferides a les cames i al pit i va haver de ser traslladada a l'hospital Arnau de Vilanova.
Els Mossos destaquen que els joves tenen entre 13 i 14 anys, un fet que els fa "inimputables". Tot i això, prendran als adolescents acompanyats dels seus pares i derivaran el cas a la Fiscalia de Menors.
Els Mossos portaran a la Fiscalia de Menors l'atac a l'església d'Alpicat
Societat
Els joves han estat identificats i hauran de declarar en els propers dies acompanyats dels seus pares
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
25 d’abril de 2015 a
les 22:50
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
