Els Mossos d'Esquadra ja han identificat els menors que el passat divendres van atacar amb un explosiu casolà l'església d'Alpicat provocant ferides a una professora de catequesi de 71 anys que estava dins amb desenes de nens.
Els joves van deixar una garrafa de vuit litres plena de salfumant amb boles de paper de plata dins, una combinació que, un cop reacciona químicament, esclata. La dona va patir ferides a les cames i al pit i va haver de ser traslladada a l'hospital Arnau de Vilanova.
Els Mossos destaquen que els joves tenen entre 13 i 14 anys, un fet que els fa "inimputables". Tot i això, prendran als adolescents acompanyats dels seus pares i derivaran el cas a la Fiscalia de Menors.
Els Mossos portaran a la Fiscalia de Menors l'atac a l'església d'Alpicat
Els joves han estat identificats i hauran de declarar en els propers dies acompanyats dels seus pares
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’abril de 2015 a
les 22:50
Et pot interessar
-
Societat
Alerta a Lleida per l'augment de dones i joves que viuen al carrer
-
Societat
Les Borges Blanques commemora la proclamació de la República Catalana amb una recreació històrica
-
Societat
La inflació puja fins al 3% a Lleida pels preus a l’alça dels carburants per la guerra
-
Societat Perdonen un deute de 155.000 euros a un hostaler de la Noguera arruïnat per la pandèmia
-
Societat
Dos anys d’Horitzons: reflexió, territori i mirada de futur des de Ponent
-
Societat
Un premi milionari de la Primitiva cau a Artesa de Segre
