Els Mossos d'Esquadra ja han identificat els menors que el passat divendres van atacar amb un explosiu casolà l'església d'Alpicat provocant ferides a una professora de catequesi de 71 anys que estava dins amb desenes de nens.
Els joves van deixar una garrafa de vuit litres plena de salfumant amb boles de paper de plata dins, una combinació que, un cop reacciona químicament, esclata. La dona va patir ferides a les cames i al pit i va haver de ser traslladada a l'hospital Arnau de Vilanova.
Els Mossos destaquen que els joves tenen entre 13 i 14 anys, un fet que els fa "inimputables". Tot i això, prendran als adolescents acompanyats dels seus pares i derivaran el cas a la Fiscalia de Menors.
Els Mossos portaran a la Fiscalia de Menors l'atac a l'església d'Alpicat
Els joves han estat identificats i hauran de declarar en els propers dies acompanyats dels seus pares
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’abril de 2015 a
les 22:50
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
