Els Mossos d'Esquadra ja han identificat els menors que el passat divendres van atacar amb un explosiu casolà l'església d'Alpicat provocant ferides a una professora de catequesi de 71 anys que estava dins amb desenes de nens.
Els joves van deixar una garrafa de vuit litres plena de salfumant amb boles de paper de plata dins, una combinació que, un cop reacciona químicament, esclata. La dona va patir ferides a les cames i al pit i va haver de ser traslladada a l'hospital Arnau de Vilanova.
Els Mossos destaquen que els joves tenen entre 13 i 14 anys, un fet que els fa "inimputables". Tot i això, prendran als adolescents acompanyats dels seus pares i derivaran el cas a la Fiscalia de Menors.
Els Mossos portaran a la Fiscalia de Menors l'atac a l'església d'Alpicat
Els joves han estat identificats i hauran de declarar en els propers dies acompanyats dels seus pares
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 25 d’abril de 2015 a les 22:50
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
