Els treballadors de Tunstall Televida, empresa subcontractada per l'Ajuntament de Lleida, que es dedica a gestionar l'assistència a les persones grans que viuen soles i que duen la "medalleta" per avisar si tenen qualsevol incident, han començat una vaga indefinida per protestar per les seves "precàries" condicions laborals.
Denuncien que aquesta empresa, en cinc anys, ha més que triplicat el nombre de persones ateses, ja que ha passat d'atendre 1.073 persones l'any 2013, a atendre'n 5.500, l'any 2018, mentre que el personal ha disminuït i actualment són només deu treballadors. Afegeixen que, com que és un servei subcontractat per la Paeria, s'ha parlat diverses vegades amb Alcaldia però que "no s'ha obtingut cap resposta clara".
Fins i tot, expliquen, es va proposar que hi hagués una remunicipalització, però aquesta proposta tampoc no ha rebut cap resposta. Lamenten que la Paeria "és conscient de la precarietat dels treballadors d'aquest servei bàsic, però no actua" i els treballadors entenen que "hi té responsabilitat i hi hauria d'intervenir".
Els treballadors del servei de teleassistència de Lleida, en vaga indefinida
Societat
Denuncien que en cinc anys les persones ateses s'han triplicat mentre que el personal ha disminuït
ARA A PORTADA
-
Política Lleida aprova les Ordenances Fiscals del 2027 amb l’abstenció d’ERC i Junts i el rebuig de la resta de l’oposició Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
04 de juliol de 2018 a
les 09:12
Actualitzat el
04 de juliol de 2018 a les
09:15
Et pot interessar
-
Societat
Dos anys de presó per una agressió sexual a una dona en un pis de Lleida
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
-
Societat Els pagesos de Ponent es formen per combatre la plaga de conills
-
Societat
El Suprem rebutja revisar la condemna de sis anys de presó per una agressió sexual a Lleida
