Els dos detinguts a Soses (Segrià) aquest diumenge han quedat en llibertat després de declarar a la comissaria dels Mossos d'Esquadra i a l'espera d'haver-se de presentar davant del jutge. Estaven acusats de portar material que podria ser utilitzat per "provocar desordres i talls de carretera".
De fet, aquest diumenge a la tarda es va convocar un tall de l'autovia A-2 en aquest punt en protesta contra la sentència de l'1-O, el qual finalment no es va dur a terme per la insistent presència policial.
Hores després, un miler de persones es van concentrar al costat de la comissaria de la policia catalana per demanar el seu alliberament i el dels cinc empresonats pels aldarulls a Lleida.
En llibertat els dos detinguts a Soses que volien tallar l'A-2
Els arrestats van declarar aquest diumenge a la comissaria dels mossos i hauran de presentar-se davant del jutge
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’octubre de 2019 a les 11:05
Et pot interessar
-
Societat Bungalous amb futur: la Pobla de Segur els rehabilita per allotjar els alumnes de muntanya
-
Societat Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu