La Guàrdia Urbana de Lleida va enxampar aquest dimecres un home de 27 anys que venia marihuana al carrer i que en veure els agents va amagar la droga a l'interior del cotxet del seu nadó.
Els fets van passar a dos quarts de nou del vespre a la cantonada del carrer Igualada amb el carrer Comptes d'Urgell, just davant d'una escola que a aquelles hores estava tancada. Els agents hi van anar en rebre trucades de diversos veïns que es queixaven que hi havia un grup de persones venent i consumint drogues.
En registrar el cotxet, va trobar marihuana en una caixeta i també dins d'una bossa que hi havia en una butxaca del cotxet sota el biberó del nadó. La Guàrdia Urbana va comissar la droga i va informar dels fets a la fiscalia.
Enxampat a Lleida venent marihuana que amagava al cotxet del seu nadó
La Guàrdia Urbana va comissar la droga i va informar dels fets a la fiscalia
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de setembre de 2019 a les 13:19
Et pot interessar
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància
-
Societat Neteja intensiva al barri de Cappont durant tres setmanes
-
Societat La DOP Les Garrigues preveu una bona campanya després de tres anys crítics
-
Societat Una falsa cobra en una vinya sembra el caos en un poble de Lleida