Un conductor de 52 anys va ser enxampat aquest dijous al migdia circulant a 184 km/h per la carretera la C-14 al terme de Peramola, a l'Alt Urgell, on els Mossos d'Esquadra havien muntat un control de velocitat. En aquest tram de la via la velocitat màxima permesa és de 90.
En concret, el control es va instal·lar a l'altura del punt quilomètric 147,1 i el vehicle a 184 quilòmetres per hora va passar per aquest punt a les 12:51. Els agents van denunciar penalment al conductor com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària. L'home haurà de comparèixer quan sigui requerit davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Solsona.
Enxampat un conductor a l'Alt Urgell que anava a 184 km/h en un tram de 90
Societat
El cotxe ha estat "caçat" a la C-14, a Peramola
ARA A PORTADA
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat JARC convoca una tractorada a Lleida per reclamar més ajuts davant l’augment dels costos agraris Redacció
-
-
Societat «Aquí», de Llum de Fideu, guanya el Premi a la Millor Estrena d’Arts de Carrer de Fira Tàrrega ACN
Publicat el
10 de febrer de 2017 a
les 13:17
Et pot interessar
-
Societat
Condemnat a dos anys de presó un home de 93 anys per una agressió sexual a una dona amb discapacitat a Juneda
-
Societat
La 37a Fira del Torró d'Agramunt s'amplia a tres dies i dedica el darrer als cuiners de Ponent
-
Societat
Sexenni anuncia una aturada indefinida amb un últim concert a la Sala Apolo
-
Societat Busquen a Lleida un home després de masturbar-se en un autobús i treure una navalla
-
Societat L’ICS suspèn quatre anys una metgessa de la presó de Ponent per tres actuacions en guàrdies
-
Societat
Denuncien una empresa d'autocars de Guissona per usar el tacògraf d'un mort
