Els Mossos d'Esquadra van denunciar penalment dijous passat, 11 de juny, un veí de Torrefarrera (Segrià), de 51 anys, com a presumpte responsable d'un delicte contra la seguretat viària per circular a un velocitat penalment punible.
Els fets van tenir lloc a les 11.58 hores durant un control de velocitat instal·lat al quilòmetre 156,5 de la C-12, al terme municipal de Menàrguens (Noguera).
Els Mossos van detectar un vehicle circulant a 184 km/h en un tram de carretera on la velocitat màxima permesa és 90 km/h. En no poder aturar el vehicle en aquell moment, la policia va obrir una investigació per identificar i denunciar el conductor. Els Mossos remetran les diligències al jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Balaguer.
Enxampat un conductor que doblava la velocitat màxima permesa a Menàrguens
Anava a 184 km /h en un tram de 90
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 18 de juny de 2020 a les 07:40
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot