Els Mossos d'Esquadra van denunciar el passat dissabte 14 d'abril un home de 45 anys, nacionalitat espanyola i veí de Vila-seca (Tarragonès), com a suposat autor d'un delicte contra la seguretat viària per circular a una velocitat penalment punible.
Els fets van passar quan faltaven poc més de deu minuts per la una de la tarda durant un control preventiu de seguretat que s'havia muntat a l'alçada del quilòmetre 49 de l'N-240, a Tarrés (Garrigues). Els agents van interceptar una furgoneta que circulava a 193 quilòmetres per hora en una via on la velocitat genèrica màxima és de 90 quilòmetres per hora.
Tot i això, cal destacar que per la tipologia del vehicle denunciat la velocitat màxima permesa és de 70 quilòmetres per hora. La persona denunciada haurà de comparèixer quan sigui citat davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Enxampen un conductor que circulava a 193 quilòmetres per hora per l'N-240
Societat
Els Mossos d'Esquadra l'han denunciat penalment ja que per la tipologia del vehicle la velocitat màxima permesa en aquesta via és de 70 quilòmetres per hora | El vehicle va ser caçat al seu pas per Tarrès, a les Garrigues
ARA A PORTADA
-
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Successos Detingut per conduir una excavadora ebri i sense carnet pels carrers de Pardinyes Redacció
Publicat el
16 d’abril de 2018 a
les 11:20
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
