La Guàrdia Urbana de Reus ha denunciat un veí de Mollerussa de 43 anys que dissabte va patir un accident quan circulava amb el permís de conduir retirat i amb una taxa d’alcohol que quadruplicava el màxim permès.
Segons informa el cos policial, cap a dos quarts d’onze del matí es va produir un accident entre dos turismes a l’avinguda de l’Onze de Setembre de la capital del Baix Camp. S’hi van veure implicats un Ford Mondeo conduït per un veí de Lloret de Mar de 38 anys i un Seat Toledo conduït pel veí de Mollerussa. Tots dos van resultar il·lesos, però el segon va donar positiu en la prova d’alcoholèmia amb un resultat d’1,08 mg/l d’aire espirat.
Per aquest motiu, els agents van instruir diligències judicials per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, i un contra l’administració de justícia per un trencament de condemna per circular amb el permís de conduir retirat.
Un altre conductor begut topa amb un cotxe aparcat
D’altra banda, cap a les set de la tarda de diumenge, al carrer Sor Lluïsa Estivill es va produir un altre accident de trànsit sense ferits entre un Seat Arosa i un Renault Scenic que estava aparcat. El conductor, veí de Reus de 53 anys, va donar positiu a la prova d'alcoholèmia, amb un resultat positiu de 0,86 mg/l d'alcohol en aire espirat, per la qual cosa va ser denunciat.
Enxampen un veí de Mollerussa que quadruplicava la taxa d’alcoholèmia i circulava amb el permís retirat
Societat
L’home va patir un accident de trànsit amb un altre turisme però ningú no va resultar ferit
ARA A PORTADA
-
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Successos Detingut per conduir una excavadora ebri i sense carnet pels carrers de Pardinyes Redacció
Publicat el
26 d’agost de 2019 a
les 09:36
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
