El president de la Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, ha apuntat que l'organisme que ell presideix s'ha gastat dos milions d'euros en viatges i hotels de luxe russos per a patrocinadors, directius i familiars de cara al Mundial de futbol, que comença el proper 15 de juny.
Rubiales ha assegurat que aquests contractes havien estat signats per l'anterior junta directiva i que ja no es poden cancel·lar, motiu pel qual ha assegurat que està enfadat. "És un viatge per a prop de 155 persones i evidentment afectarà la negociació de les primes dels jugadors per al Mundial", ha dit el president de l'organisme espanyol, que diu que les coses es faran de manera diferent a partir d'ara.
Escàndol a la Federació Espanyola: dos milions en viatges i hotels de luxe de Rússia
El president, Luis Rubiales, assegura que aquests contractes van ser fets per l'anterior junta
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de juny de 2018 a
les 20:15
Et pot interessar
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
-
Societat
Investiguen el gerent i l’encarregat d’una empresa fructícola de Fraga per maltractar temporers
-
Societat
Hestia Health Balaguer celebra 30 anys consolidat com un referent assistencial a les comarques de Lleida
-
Societat La Diputació aprova una moció en defensa del català a la Franja de Ponent amb l’única oposició del PP
-
Societat
Sant Joan 2026 a Ponent: les millors revetlles, fogueres i activitats
