Un jove de 27 anys va resultar ferit el passat dissabte quan va caure per un barranc del carrer Pla d'Almatà de Balaguer. Els fets van passar poc després de les tres de la matinada quan el noi va precipitar-se al buit en el barranc que s'ubica rere l'hotel del Santuari de Balaguer.
Fins al lloc dels fets s'hi va desplaçar una ambulància del SEM, que va traslladar el ferit a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida.
Ferit un jove a Balaguer en caure diversos metres pel barranc de darrere del Sant Crist
El noi va ser traslladat a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida
ARA A PORTADA
-
Les empreses lleidatanes reclamen visibilitat per retenir el talent jove durant la Trobada del Pirineu Oriol Almacellas Verdés
-
-
El tripartit resisteix a Tàrrega en un mandat marcat per l’educació i la crisi de l’habitatge Oriol Almacellas Verdés
-
-
Mollerussa afronta tensions i mancances en el primer govern en minoria de Solsona Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 15 de juliol de 2019 a les 12:12
Actualitzat el 15 de juliol de 2019 a les 12:28
Et pot interessar
-
Societat La inflació a la demarcació de Lleida es manté al 2%
-
Societat Troben a la UdL un dibuix de Joan Barceló perdut entre les pàgines d’un llibre
-
Societat El capellà fundador del Grup Infantil Carmelità de Tàrrega va ser investigat per presumptes abusos sexuals
-
Societat Entitats ecologistes demanen l'anul·lació de dos parcs eòlics a les Garrigues per protegir una parella d'àguila daurada
-
Societat Balaguer es prepara per celebrar els 40 anys de la Transsegre amb una única baixada
-
Societat FGC eliminarà un pas a nivell a Gerb amb un nou pas elevat per millorar la seguretat