El Departament de Salut ha confirmat que en les darreres hores no ha mort cap persona per coronavirus a la demarcació de Lleida.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 240, 211 a Ponent i 30 al Pirineu.
Salut també ha confirmat 40 casos positius nous, 33 dels quals al Segrià. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 4.566 casos des de l'inici de la crisi, 4.076 a Lleida i 490 al Pirineu.
Pel que fa al nombre d'altes, a la demarcació n'hi ha 1.355, dos més que ahir.
[noticiadiari]2/205053[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205035[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204396[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203378[/noticiadiari]
La demarcació de Lleida registra 40 positius nous, 33 al Segrià
El territori suma 241 víctimes mortals i 4.566 casos detectats | També hi ha 1.355 altes des de l'inici de la crisi sanitària
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 08 de juliol de 2020 a les 11:31
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot