El Departament de Salut ha confirmat que en les darreres hores no ha mort cap persona per coronavirus a la demarcació de Lleida.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 240, 211 a Ponent i 30 al Pirineu.
Salut també ha confirmat 40 casos positius nous, 33 dels quals al Segrià. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 4.566 casos des de l'inici de la crisi, 4.076 a Lleida i 490 al Pirineu.
Pel que fa al nombre d'altes, a la demarcació n'hi ha 1.355, dos més que ahir.
[noticiadiari]2/205053[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205035[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204396[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203378[/noticiadiari]
La demarcació de Lleida registra 40 positius nous, 33 al Segrià
Societat
El territori suma 241 víctimes mortals i 4.566 casos detectats | També hi ha 1.355 altes des de l'inici de la crisi sanitària
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juliol de 2020 a
les 11:31
Et pot interessar
-
Societat
La policia tramita més de 190 denúncies per incivisme a l’estiu a Mollerussa
-
Societat
Coloms a Balaguer: una plaga que no s’atura
-
Societat
Docents del Pirineu alcen la veu per la dificultat d’accés a l’habitatge i la manca de docents a les escoles rurals
-
Societat
Ajornen el desallotjament de l’Escola Popular de Balàfia, que fa una crida a fer créixer el projecte
-
Societat
Els docents en vaga tallen les vies de l'alta velocitat a Lleida
-
Societat
Una senyera de 130 metres recorre l’IEI per donar inici al programa de la Diada
