Bones impressions també de negoci que han conformat els expositors de maquinària agrícola. Segons Fira de Mollerussa, Sant Josep deixa a la comarca del Pla d'Urgell un impacte econòmic directe i indirecte de més de 12 milions d'euros.
La de Mollerussa és la fira de maquinària agrícola més important del país juntament amb la de Sant Miquel de Lleida i per això es considera un bon termòmetre de l'estat del sector. El president de la Fira i alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, ha assegurat que "tanquem una molt bona fira, de les millors dels últims anys" i això es deu al bon temps i també "respon a l'estat d'ànim general del sector, de l'expositor i del visitant, que han respost a l'expectativa que ja teníem inicialment".
D'altra banda, Solsona també ha apostat per definir una "estratègia global" amb la fira de Sant Miquel de Lleida que permetés als dos certamens ser "no només complementaris sinó més competitius". La clau, afirma, és que cadascuna s'especialitzi encara més en el seu àmbit -Mollerussa en la maquinària agrícola i Lleida en la fruita- amb l'objectiu "d'ampliar el target objectiu de cada certamen". I això només és possible si les dues fires estan "ben coordinades" de manera que "sumin per multiplicar".
Per la seva banda, el director de Fira de Mollerussa, Poldo Segarra, ha detallat que la fira genera un volum de negoci que supera els 12 milions. Uns 150.000 euros són directament a través de contractació de personal (més de 130 treballadors) i de serveis de la fira. A això cal sumar els 8 milions de l'impacte econòmic dels expositors i els 4 milions de l'impacte induït que generen el visitants.
D'altra banda, Solsona també ha apostat per definir una "estratègia global" amb la fira de Sant Miquel de Lleida que permetés als dos certamens ser "no només complementaris sinó més competitius". La clau, afirma, és que cadascuna s'especialitzi encara més en el seu àmbit -Mollerussa en la maquinària agrícola i Lleida en la fruita- amb l'objectiu "d'ampliar el target objectiu de cada certamen". I això només és possible si les dues fires estan "ben coordinades" de manera que "sumin per multiplicar".
Per la seva banda, el director de Fira de Mollerussa, Poldo Segarra, ha detallat que la fira genera un volum de negoci que supera els 12 milions. Uns 150.000 euros són directament a través de contractació de personal (més de 130 treballadors) i de serveis de la fira. A això cal sumar els 8 milions de l'impacte econòmic dels expositors i els 4 milions de l'impacte induït que generen el visitants.