La Guàrdia Civil ha decomissat aquest dimecres a la duana de la Farga de Moles, a les Valls de Valira (Alt Urgell) tres rellotges de la marca Rolex valorats en 56.300 euros. Els agents van aturar un vehicle procedent d'Andorra en el qual hi havia dos homes de 31 i 32 anys i nacionalitat xinesa, als quals se'ls va preguntar si tenien alguna cosa que declarar.
Un cop aquests van respondre que no, i després de dur a terme les comprovacions pertinents al vehicle, els efectius policials els van instar a treure's la jaqueta i van localitzar la mercaderia col·locada a l'altura dels seus colzes.
Aleshores, van aixecar un acta per dues infraccions de contraban i el gènere va quedar dipositar al recinte duaner a disposició de l'autoritat judicial corresponent.
La Guàrdia Civil decomissa tres rellotges valorats en més de 56.000 euros a la duana de la Farga de Moles
Societat
Els agents van trobar la mercaderia amagada als colzes dels dos infractors, de 31 i 32 anys i nacionalitat xinesa
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juny de 2019 a
les 23:01
Actualitzat el
13 de juny de 2019 a les
23:04
Et pot interessar
-
Societat
Un incendi iniciat en uns palets de fusta afecta dues naus industrials a Alguaire
-
Societat Jutjaran un home enxampat amb pastilles d'èxtasi arran d'una baralla
-
Societat
Estabilitzat l'incendi causat per un llamp a Oliana
-
Societat
L’incendi de la Segarra ja ha cremat 113 hectàrees
-
Societat
Quan David Bowie va cantar en un prat de vaques
-
Societat
Els Bombers frenen a temps un incendi a Comiols que podia haver estat devastador
