La Guàrdia Urbana de Lleida va denunciar aquest cap de setmana 99 persones per saltar-se l'ordre de confinament, en concret 51 dissabte i 48 diumenge. Pel que fa a divendres, en van denunciar 31 més, una de les quals un jove de 18 anys que estava al carrer, al Centre Històric de la ciutat, sense motiu.
Es dona la circumstància que els agents el van enxampar dues vegades en només mitja hora incomplint l'ordre de quedar-se a casa i el van detenir ja que dijous l'havien denunciat pel mateix.
La Guàrdia Urbana també va detenir dissabte a la nit un home de 37 anys que cridava al carrer i que ja havia estat denunciat dues vegades anteriorment per incomplir el confinament.
La Guàrdia Urbana de Lleida denuncia un centenar de persones per saltar-se el confinament el cap de setmana
Societat
Enxampen dues vegades en mitja hora, al carrer i sense motiu, un jove de 18 anys denunciat el dia abans i el detenen
ARA A PORTADA
-
Societat Ajuntaments de Lleida alerten del perill de veure l'eclipsi en zones no segures Agència Catalana de Notícies
-
Successos Els Bombers continuen treballant en l'incendi a l'Alta Ribagorça, que ja ha cremat 37 hectàrees Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Successos Tàrrega analitza els excrements trobats a les piscines municipals per identificar-ne l'autor Pau Espí Solé
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
Publicat el
30 de març de 2020 a
les 14:39
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
