Els dos acusats de violar una noia a Vielha han reconegut al judici, aquest dijous a l'Audiència de Lleida, haver mantingut relacions sexuals amb ella a la sortida d'una discoteca, l'agost de 2017, però asseguren que van ser consentides.
Ella, en canvi, ha declarat que tots dos (tiet i nebot) la van violar tot i que els demanava que paressin i la deixessin. "No m'estava resistint amb el cos però estava plorant i deia que no", ha declarat la noia, que ha afegit que no va intentar marxar perquè "tenia por".
La jove, que ara té vint anys, ha explicat visiblement afectada que primer la va penetrar un d'ells i que quan va arribar el segon, el primer li va dir "ara tu". Segons els psicòlegs, el testimoni de la noia és creïble i es culpabilitza de no haver reaccionat amb més contundència contra les agressions.
Els psicòlegs han explicat que la noia va ser víctima d'una agressió sexual per part del seu tiet quan ella tenia quinze anys. També d'una agressió psíquica per part d'una parella quan ella en tenia disset, que va provocar que s'intentés suïcidar. "Totes aquestes vivències la fan vulnerable a tornar a ser víctima d'abusos", han dit.
La fiscal demana quinze anys de presó per a cada acusat per un delicte d'agressió sexual. La defensa, representada per l'advocat Agustín Martínez, sol·licita l'absolució en entendre que les relacions van ser consentides i que la declaració de la presumpta víctima té contradiccions i imprecisions. Els dos joves es troben en presó preventiva.
La noia que denuncia que va ser violada a Vielha diu que no es va resistir però deia que «no»
Societat
Assegura que el primer li va dir al segon "ara tu" mentre que els acusats ho neguen i defensen que les relacions van ser "consentides"
ARA A PORTADA
-
-
Societat Tret de sortida a la mitja veda de caça a Ponent amb menys exemplars de guatlla al Segrià ACN
-
Societat Denuncien el «col·lapse» del sistema de cites d'estrangeria a Lleida i reclamen solucions ACN
-
-
Successos Set persones detingudes a Lleida en l’operatiu per evitar aldarulls al Parc sobre les Vies ACN
Publicat el
08 de novembre de 2018 a
les 12:13
Et pot interessar
-
Societat
Mor un jove en caure-li a sobre una paret mentre rehabilitava una casa al Pallars Sobirà
-
Societat
Els veïns afectats per l’incendi del bloc de Balàfia de Lleida entren lentament a recuperar pertinences
-
Societat
Mor un home de 57 anys per un infart minuts abans de veure l'eclipsi
-
Societat
Eufòria durant la cobertura total del Sol als punts d’observació de Lleida
-
Societat
Els hotels a Lleida arriben al 100% de l'ocupació per l'eclipsi
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
