La novel·la segueix sumant bones crítiques i té una bona resposta dels lectors arreu de tot Catalunya. El passat dia 10 de desembre es va presentar a Vilafranca del Penedès davant més de 70 persones i de mà de Jordi Llavina.
El dia 21 de desembre es presenta a Canet de Mar de la mà de Toni Bellatriu de Plataforma per la llengua i el dissabte 29 de desembre es presenta Puigcerdà en un acte organitzat pel Grup de Recerca de Cerdanya que comptarà, també, amb la presència de l'alcalde de Puigcerdà, Albert Piñeira.
Sens dubte, la primera novel·la de Jordi Piqué s'obre camí en el panorama literari català i amb una temàtica (les relacions Catalunya-Espanya) que està de plena actualitat.
La novel·la \"El judici del falcó\" es pot comprar a la botiga de Nació Digital
Societat
Des d'aquest divendres la novel·la de Jordi Piqué titulada "El judici del falcó" (Salòria, 2012) es pot adquirir a la botiga de Nació Digital.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de desembre de 2012 a
les 20:13
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen per extingir un foc a l’abocador de Tàrrega
-
Societat
La Transsegre davant d’un canvi d’època
-
Societat
La Transsegre suspèn les dues baixades per l’extrem risc d’incendi
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 189 km/h a la C-14, a l'Alt Urgell
-
Societat
La Transsegre denuncia el robatori de senyals i alerta que la prova podria no celebrar-se
-
Societat
Els Mossos identifiquen la dona trobada morta el 3 de juny al Segre
