Operaris de la brigada municipal d’obres han iniciat avui una actuació de manteniment a la zona de pícnic de les Basses, per tal d’evitar cap perill per als seus usuaris, ja que es trobava molt deteriorada. Durant el dijous s'han reparat les parts més malmeses de les taules.
A partir de demà, el personal de la brigada durà a terme l’enderroc de les barbacoes i les piques, amb ajuda d’una retroexcavadora. Aquests elements es trobaven ja molt deteriorats i no era viable seguir-los reparant com s’havia fet els últims anys, de manera que s’ha decidit la seva retirada per evitar cap perill.
L’actuació es fa de forma preventiva, abans de la celebració del Dia de la Mona, ja que aquest espai és molt freqüentat en aquesta data, tot i que a dia d’avui la normativa no permet que en les trobades es superi el nombre màxim de sis persones, llevat que es tracti de convivents.
A partir de dijous de la setmana vinent es senyalitzarà també adequadament l’espai de les taules per tal de marcar les distàncies que cal respectar, en compliment de la normativa sanitària de prevenció de la Covid, amb cartells a les taules i precintes de les que no es podran usar.
La Paeria arregla la zona de pícnic de les Basses abans de la Setmana Santa
Entre dijous i divendres es repararan les taules i s’enderrocaran les barbacoes i les piques existents
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de març de 2021 a les 21:15
Et pot interessar
-
Societat El Gremi de Forners de Lleida treballa en la creació d'un nou pa artesanal
-
Societat Busquen voluntaris per netejar un refugi al Pirineu
-
Societat Una agenda escolar uneix natura i educació als parcs del Pirineu
-
Societat L’Ajuntament de Lleida millora l’asfaltat de tres camins de l’Horta
-
Societat La Paeria estrena canal de WhatsApp i un Xatbot del Padró
-
Societat Fira de Lleida aixeca el seu primer pavelló desmuntable