L'Ajuntament de Lleida ha emès 19.563 targetes Hores Blaves des que es va posar en marxa aquesta iniciativa municipal al març del 2015 per bonificar el bon comportament i la responsabilitat dels conductors a la ciutat.
En poc més de dos mesos, des de l'últim període obert (del març dels 2017 fins a l'actualitat), el nombre de targetes expedides ha estat de 871. En total, la Paeria ha carregat 947.750 hores des de l'inici i 120.562,50 en el darrer període, que permeten l'aparcament gratuït a zones blaves de la capital del Segrià.
De les hores d'aparcament gratuït carregades a les targetes, se n'han consumit en total 710.822 (63.723 en el darrer període). Els conductors que es poden beneficiar d'aquesta gratuïtat són aquells beneficiaris de la targeta Hores Blaves que no hagin comès cap sanció municipal de circulació en l'últim període obert. Aquesta targeta dona dret a gaudir d'un màxim de 50 hores d'aparcament gratuït a la ciutat al llarg de l'any.
La Paeria assegura que més de 19.500 conductors es beneficien de la targeta «Hores Blaves»
El bon comportament i la responsabilitat dels conductors, bonificat amb gairebé 950.000 hores d'aparcament gratuït des del març del 2015
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juny de 2017 a les 17:47
Actualitzat el 05 de juny de 2017 a les 17:53
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància