El govern de la Paeria viu tenallat pel deute municipal, i aquesta situació provoca algunes decisions com la d'abaratir les Festes de Tardor en relació a les anteriors festivitats.
La partida per a festes està sota mínims i per aquest motiu la segona tinent d'alcaldia, Jordina Freixanet, ha assegurat que la festa "no costarà ni un 10% que la del mes de maig".
No obstant, l'edil republicana ha assegurat que la ciutadania podrà gaudir de la festa igual que els altres anys, per bé que ha posat l'accent en la responsabilitat de la gestió econòmica de l'ajuntament; "Hem de ser rigorosos i realistes", ha dit Freixanet, que ha apuntat que es trauran els diners "d'on sigui" per les Festes de Tardor, que només compten amb 6.000 euros actualment.
La Paeria, obligada a abaratir les Festes de Tardor: «No costaran ni un 10% que les del maig»
La regidora Jordina Freixanet, assegura que el govern ha de ser "realista i rigorós" amb la gestió econòmica
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 16 de setembre de 2019 a les 11:05
Actualitzat el 16 de setembre de 2019 a les 11:15
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues