La Policia Local de les Borges Blanques han comissat un total de 286 articles de roba que un grup de persones estava venent a l'espai públic de la localitat sense la corresponent llicència municipal. Entre els productes intervinguts, hi ha draps de neteja, mitges, mitjons, malles i roba íntima.
Els agents han denunciat dues dones i dos homes i han intervingut les peces de roba que estaven venent fins que finalitzi l'expedient sancionador.
El caporal del cos policial, Alfons López, ha explicat que durant l'any la Guàrdia Urbana de les Borges efectua una desena de comisos d'aquest tipus i, generalment, tenen lloc durant els mesos de fred, coincidint amb l'acabament de les feines de treball temporal pròpies de l'estiu.
La Policia Local de les Borges intervé 286 articles de roba que es venien al carrer sense permís
El cos ha denunciat quatre persones per portar a terme il·legalment venda ambulant al municipi
Ara a portada
-
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat «Vam fer el que ens agradaria que fessin per nosaltres»: solidaritat veïnal a l’Albi amb els 590 afectats del tren Oriol Almacellas Verdés
-
Societat Els CAP i hospitals de Lleida funcionen amb normalitat l'endemà de l'apagada elèctrica Redacció
-
Publicat el 11 de desembre de 2018 a les 08:42
Et pot interessar
-
Societat Ponent i les Terres de l'Ebre, en alerta per pedregades, ventades, esclafits i tornados
-
Societat La Mariola: entre el conflicte i l'oblit
-
Societat Un terratrèmol amb epicentre a la Vall de Boí sacseja l'Alta Ribagorça
-
Societat Justícia inverteix tres milions en la modernització del centre de menors El Segre de Lleida