Un home ha resultat ferit aquest dimarts al matí després que sortís de la via amb el seu cotxe i acabés dins del canal d'Urgell, a la carretera C-13 a l'alçada de Vallfogona de Balaguer. Un testimoni de l'accident ha baixat fins al canal i ha pogut aguantar el cap de la víctima per evitar que s'ofegués.
Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat serveis d'emergència, que han atès la víctima, que es trobava en estat crític. La gravetat de les ferides ha obligat al trasllat a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida, on ha ingressat.
La reacció heroica d'un home que li ha salvat la vida a la víctima de l'accident de la C-13
Els fets han passat a la C-13 i la víctima ha estat traslladada a l'Arnau de Vilanova
ARA A PORTADA
-
Les empreses lleidatanes reclamen visibilitat per retenir el talent jove durant la Trobada del Pirineu Oriol Almacellas Verdés
-
-
El tripartit resisteix a Tàrrega en un mandat marcat per l’educació i la crisi de l’habitatge Oriol Almacellas Verdés
-
-
Mollerussa afronta tensions i mancances en el primer govern en minoria de Solsona Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 30 de juliol de 2019 a les 09:48
Et pot interessar
-
Societat La inflació a la demarcació de Lleida es manté al 2%
-
Societat Troben a la UdL un dibuix de Joan Barceló perdut entre les pàgines d’un llibre
-
Societat El capellà fundador del Grup Infantil Carmelità de Tàrrega va ser investigat per presumptes abusos sexuals
-
Societat Entitats ecologistes demanen l'anul·lació de dos parcs eòlics a les Garrigues per protegir una parella d'àguila daurada
-
Societat Balaguer es prepara per celebrar els 40 anys de la Transsegre amb una única baixada
-
Societat FGC eliminarà un pas a nivell a Gerb amb un nou pas elevat per millorar la seguretat