De fet, un veí de la Seu ha protagonitzat una de les anècdotes d'aquest primer sorteig, ja que ha mostrat el número com a espectador del sorteig, en viu al Teatre Nacional de Catalunya. El participant urgellenc s'ha convertit en una de les imatges de la jornada, ja que a més a més estava assegut a pocs metres dels consellers Andreu Mas-Colell i Neus Munté.
Finalment, però, el decisiu número de les desenes de miler ha estat el 0, per la qual cosa els compradors del 33473 s'han hagut de conformar amb un premi de 2.500 euros per la terminació. La notícia arriba tot just deu dies després que l'Administració número 1 de la Seu, al carrer Major, repartís deu dècims d'un quart premi de la Loteria de Nadal, per un valor total de 200.000 euros.
El primer premi, a Lliçà d'Amunt
El primer premi, doncs, ha estat per al 03473, venut en un supermercat Bon Preu de Lliçà d'Amunt (Vallès Oriental) i valorat amb 100.000 euros al bitllet. El segon premi ha estat per al 77879, repartit entre l'Escala i Tarragona. I el tercer, per al 88.297, venut a Cardona i Barcelona.