L'aeroport de Lleida-Alguaire ha acollit la segona edició de la Festa al Cel, que ja en suma vint-i-cinc fora de la infraestructura lleidatana. La festa, que dura tot el cap de setmana, vol mostrar al públic com són els avions abans de veure les acrobàcies i els moviments d'exhibició.
L'organitzador de la Festa al Cel, Daniel Gonzalez, explica que l'aeroport d'Alguaire "permet als espectadors apropar-se a les aeronaus", a diferència de les Festes al Cel que s'han organitzat en zones de costa, on "la gent només veu els avions de lluny", afirma. L'objectiu d'aquesta segona edició és mostrar diferents tipus d'aviació, des de la militar, a la civil, passant pels apaga focs, i l'acrobàcia esportiva. La Festa al Cel, que posarà punt final aquest diumenge, tanca les exhibicions de dissabte amb un vol pirotècnic.
L'Aeroport de Lleida-Alguaire ha tornat a acollir la Festa al Cel, el festival aeri més antic i important de la Península ibèrica, amb l'objectiu d'"apropar al públic al món de l'aviació", segons ha explicat l'organització de l'esdeveniment ,Daniel González, que ha detallat que la festa "s'havia de fer a Santa Susanna, al Maresme, però finalment els permisos no van arribar i vam decidir tornar a Alguaire".
González ha dit que "el gran canvi ha estat fer-ho fora de la zona de costa" perquè "això permet al públic viure-ho tot de més a prop", ha remarcat el responsable. Els visitants han pogut veure els avions, fins i tot, per dins, en una jornada de portes obertes que s'ha fet al llarg de tot el matí de dissabte.
L'aeroport d'Alguaire acull per segon any la Festa al Cel apropant l'aviació al públic
Societat
L'esdeveniment aeri compta amb seixanta aeronaus, més d'un centenar de pilots i mecànics i espera superar els 14.000 visitants de la passada edició
ARA A PORTADA
-
Societat Ajuntaments de Lleida alerten del perill de veure l'eclipsi en zones no segures Agència Catalana de Notícies
-
Successos L'incendi de Senet ja afecta la zona perifèrica del parc nacional d'Aigüestortes Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Successos Tàrrega analitza els excrements trobats a les piscines municipals per identificar-ne l'autor Pau Espí Solé
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
Publicat el
22 de setembre de 2018 a
les 23:15
Actualitzat el
22 de setembre de 2018 a les
23:34
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
