L'Hospital Universitari Arnau de Vilanova ha presentat aquest dimecres dos cotxes elèctrics per als infants ingressats al servei de pediatria. Els vehicles són fruit d'una donació d'una empresa lleidatana de vehicles i serviran per desplaçar als nens i nenes a fer les proves dins l'hospital o entrar a la sala d'operacions d'una manera més divertida i relaxada.
L'objectiu és millorar la seva experiència, tenint en compte que poden sentir-se intimidats dins l'entorn sanitari. De fet, segons es desprèn de diverses investigacions, un pacient feliç i positiu afronta la prova o la intervenció quirúrgica d'una manera més relaxada, motiu pel qual aquesta iniciativa dels cotxes es va estenent per diversos centres.
El servei de pediatria de l'Hospital Arnau de Vilanova disposa de 16 habitacions d'hospitalització on es poden atendre fins a 30 infants ingressats. Les instal·lacions compten amb ciberaula, sala de jocs i aula hospitalària. L'any 2018, el servei va gestionar 1.177 altes hospitalàries i l'estada mitjana va ser de 3,47 dies.
L'Arnau de Vilanova incorpora dos cotxets elèctrics per ajudar els infants ingressats
Els vehicles s'utilitzaran en els trasllats per fer proves o sotmetre's a una operació
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’octubre de 2019 a les 07:58
Et pot interessar
-
Societat Bungalous amb futur: la Pobla de Segur els rehabilita per allotjar els alumnes de muntanya
-
Societat Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu