L'Associació de Paraplègics i Discapacitats Físics de Lleida (Aspid) ha presentat aquest divendres el seu servei d'orientació a les denúncies per a les persones que han viscut una situació discriminatòria o desigualtat.
Amb aquest servei pretén oferir assessorament, orientació, suport i assessoria legal a les persones amb discapacitat o en situació de dependència que hagin viscut una situació discriminatòria o de desigualtat a causa de la seva condició, en temes com l'accessibilitat, treball, mobilitat, oci i qualsevol altre dret bàsic, ha informat l'associació aquest divendres en un comunicat.
Aspid vol treballar amb aquest servei en tots els àmbits en els quals es requereixi l'actuació de les organitzacions de persones amb discapacitat per canviar les situacions de discriminació que generin aspectes com les barreres arquitectòniques en els àmbits del transport, l'urbanisme, l'edificació i la comunicació.
L'associació de discapacitats Aspid de Lleida engega un servei de denúncies per discriminació
L'entitat pretén oferir assessorament, orientació, suport i assessoria legal
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 28 d’abril de 2017 a les 17:01
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues