L'empresa concessionària que gestiona les màquines dels parquímetres de la ciutat de Lleida ha donat una raó per explicar els problemes de funcionament del servei; la boira. En concret, la humitat que genera i que té una incidència directa sobre les màquines, que tenen tendència a espatllar-se més.
Segona ha pogut saber aquest diari, l'empresa EYSA admet que ha arribat a tenir fora de servei fins a quatre punts de recollida de tiquets, alguns d'ells en zones concorregudes com el carrer Governador Montcada o l'avinguda Blondel.
L'empresa assegura que les màquines s'arreglen amb celeritat, per la qual cosa afirma que no hi ha una incidència perllongada en el temps sobre els usuaris de la zona blava, que han d'anar a buscar punts disponibles quan veuen que les màquines no funcionen. En aquest sentit, les sancions es posen igualment encara que el servei no estigui disponible.
Les màquines del parquímetre de Lleida s'espatllen per culpa de la boira, segons la concessionària
EYSA assegura que la humitat afecta la maquinària
Ara a portada

- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 17 de gener de 2020 a les 13:15
Actualitzat el 20 de gener de 2020 a les 10:26