Un total de 19.300 esquiadors han passat aquest cap de setmana per les pistes de Pirineu de Lleida, que esperen omplir-les de nou els propers dies amb el pont de la Puríssima. Unes 10.000 persones han esquiat a Baqueira Beret, que ja té més de 70 quilòmetres de dominis esquiables, mentre que per Boí Taüll hi han passat 3.300 esquiadors.
Per la seva banda, Espot i Port Ainé han rebut euns 2.500 afeccionats a la neu i a Port del Comte, al Solsonès, s'hi han registrat 3.500 esquiadors.
Les pistes del Pirineu lleidatà tanquen el cap de setmana amb més de 19.000 esquiadors
Les estacions preveuen una afluència massiva durant el pont de la Puríssima
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 05 de desembre de 2016 a les 10:27
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues