Les plaques dels carrers franquistes de Lleida apareixen tapades amb pintura negra

És el segon atac d'ençà que Larrosa va anunciar la retirada de cinc noms

Publicat el 05 de desembre de 2018 a les 09:29
Actualitzat el 05 de desembre de 2018 a les 10:14
Les plaques dels carrers dedicats a persones vinculades al Franquisme de Lleida han aparegut aquest dimarts amb els noms tapats amb pintura negra. Es tracta dels carrers Alcalde Areny, Alcalde Montanya, Alcalde Sangenís, Sangenís Bertran, Lluís Besa, Alcalde Recasens, Germans Recasens, Carmelo Fenechi i Juan Manuel Nadal i Gaya.

Aquest és el segon cop que aquestes plaques són atacades després que l'alcalde de la ciutat, Fèlix Larrosa, anunciés al novembre que retirarien del nomenclàtor els noms Alcalde Areny, Alcalde Recasens, Germans Recasens i Sangenís Beltran.

El sindicat CGT va al·legar que no sabia qui havia estat l’autor o els autors però els va mostrar el seu suport. "Sembla que la gent es nega a acceptar els rocambolescos criteris que pretenen destriar entre franquistes i franquistes "equidistants", s'ha apuntat des de l'entitat.