Lleida ha sortit de nou al carrer per solidaritzar-se amb la lluita contra el càncer de mama amb la cinquena edició de la Cursa de la Dona. Un total de 1.450 participants, que s’han donat cita a la canalització del Segre, han recorregut el circuit urbà de 5,6 quilòmetres marcat pels organitzadors del club esportiu GoGoGo Runners. L’èxit ha estat total en organització i nombre participants, ja que s’ha superat la xifra de les anteriors edicions. El 2016 hi va haver 1.300 inscrits i el 2015, 1.100.
Els beneficis obtinguts per les inscripcions de la cursa (11 euros per la categoria sènior i 3 per les curses infantils) es destinaran a la Beca Marta Santamaria, per a la investigació i la detecció precoç del càncer de mama, a través de l’Institut de Recerca Biomèdica.
Enguany els atletes han sortit de la canalització del riu Segre a les onze del matí i han seguit direcció al Liceu Escolar fins a arribar a l’Avinguda Madrid. Tot seguit han continuat per l’Avinguda del Segre i els carrers Príncep de Viana, Comtes d’Urgell, Corregidor Escofet i Avinguda Tortosa, on els corredors han trobat un espai d’avituallament amb menjar i beguda. L’últim tram del recorregut ha girat cap a les Comportes de Pardinyes, pel camí de Grenyana, per enllaçar de nou a la Canalització del riu i retornar al punt de sortida.
Lleida surt al carrer per unir-se a la lluita contra el càncer de mama
La cita esportiva i solidària, que organitza el GoGoGo Runners Club, ha aplegat 1.450 participants
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 12 de març de 2017 a les 17:56
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot