El noi de 20 anys que aquest diumenge a la tarda ha estat traslladat en estat crític a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida després de rebre una ganivetada a Albatàrrec (Segrià) ha mort poc després d'arribar al centre hospitalari, segons fonts policials.
Els fets han passat cap a tres quarts de sis de la tarda, moment en què els Mossos d'Esquadra han estat informats que un home que havia estat agredit amb una arma blanca al camp de futbol de la població. Una dona ha traslladat el ferit amb el seu vehicle fins al peatge de l'AP-2 on els serveis sanitaris l'han recollit i l'han portat a l'hospital, on finalment ha mort.
Els Mossos busquen l'autor de l'agressió i han obert una investigació per aclarir els fets. Fonts del SEM han confirmat que el noi presentava una ferida al tòrax i que el seu estat quan l'han atès era crític.
L'alcalde d'Albatàrrec, Víctor Falguera, ha explicat que els fets han passat a la pista de les escoles velles del poble quan un grup de joves jugaven a futbol. Tot indica que hi hauria hagut una baralla i un dels jugadors hauria clavat una ganivetada a un altre. Segons Falguera, els joves eren d'origen estranger i no té constància que visquin al poble. Fins a Albatàrrec s'hi han desplaçat diverses dotacions policials per investigar els fets i intentar localitzar l'agressor.
Mor el noi de 20 anys apunyalat a Albatàrrec
Els Mossos busquen l'autor de l'agressió i han obert una investigació per aclarir els fets
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de maig de 2016 a les 21:56
Actualitzat el 29 de maig de 2016 a les 22:02
Et pot interessar
-
Societat Tàrrega obre una nova estació d'autobusos connectada amb el tren
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Menys robatoris i més seguretat: així actuen els Mossos al món rural