Un veí de Tàrrega de 37 anys ha acceptat pagar una multa per haver arrancat la bandera espanyola de l'Ajuntament de Tàrrega l'1-O i després haver-la trencat i llençat al buit "amb gestos de menyspreu al símbols nacionals" i "davant l'aclamació de la multitud allà congregada", segons es recull a l'escrit del ministeri fiscal.
L'home ha reconegut els fets aquest dijous al jutjat de Cervera i les parts han acordat condemnar-lo a pagar 1.680 euros de multa per un delicte d'ultratge als símbols nacionals.
Multen amb 1.680 euros un home que va arrencar la bandera espanyola del balcó de l'Ajuntament de Tàrrega
Societat
Els fets van passar l'1-O
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Lleida posa al dia les regles de convivència: més mediació i noves normes per a l’espai públic Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Lleida celebra 325 anys de ball de bastons amb una trobada infantil durant les Festes de Tardor ACN
-
Societat Tornen a detenir el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes i el jutjat el deixa novament en llibertat ACN
Publicat el
22 de febrer de 2018 a
les 17:28
Actualitzat el
22 de febrer de 2018 a les
17:36
Et pot interessar
-
Societat
L’excap de Carreteres nega haver cobrat suborns per afavorir una constructora
-
Societat
El Govern garanteix l’energia per al futur polígon Torreblanca-Quatre Pilans
-
Societat
Sis anys de presó per matar l’home amb qui conviviva a Alcarràs
-
Societat
LleidaSona busca nou talent musical emergent a les terres de Ponent
-
Societat
El Musiquem Lleida programa 12 actuacions i reforça l'aposta pels músics en la seva 21a edició
-
Societat
Els Mossos investiguen com a mort criminal la troballa del cadàver a Utxesa
