El raper lleidatà, Pablo Hasel ha dit a Lleida que la situació per la qual està passant "és molt dura" i ha afegit que "ningú vol anar a la presó". Hasel ho ha dit en una marxa que s'ha convocat des de la Plataforma que reclama la seva llibertat que ha recorregut l'eix comercial de Lleida i en la que hi ha participat una cinquantena de persones.
Hasel ha afirmat que podria entrar a la presó en "uns dies" o "uns mesos", depenent del que "surti del recurs del Suprem", en referència a la darrera sentència que el condemna a poc més de dos anys. Hasel ha agraït el suport de les persones i ha dit "que el que està passant no serà en va".
El raper ha explicat un cop surti el recurs que han presentat, se sumarà als dos anys que té d'antecedents, per una condemna, aquesta ja "ferma" per fer cançons i haurà d'ingressar a la presó.
Hasel ha afirmat que tot i la duresa de la situació creu que cada cop hi ha més persones que diu "s'han adonat que vivim en un estat que va en contra de la democràcia".
Una cinquantena de persones han recorregut l'Eix Comercial de Lleida per donar suport al raper i també a les llibertats democràtiques. A més dels manifestants, molts curiosos s'han apropat al grup mentre anaven caminant, tenint en compte la gran afluència de gent que es concentra els caps de setmana en aquesta zona de la ciutat.
La manifestació ha finalitzat amb la lectura del manifest per part del mateix Hasel davant la subdelegació del govern de l'estat a Lleida, amb presència policial i tanques que protegien els accessos a l'edifici. La marxa s'ha desenvolupat sense incidents.
Pablo Hasel admet que podria entrar a la presó «en uns dies o mesos»
El raper lleidatà assegura que està vivint una situació "molt dura"
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 03 de desembre de 2018 a les 08:26
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues