El nen d'onze anys que va trencar el passat 29 de desembre un vidre del tren de la Pobla i que ha obligat aquest dissabte a interrompre el servei, ha estat denunciat per Ferrocarrils de la Generalitat. En tractar-se d'un menor, el cas ha estat derivat a la Fiscalia de Menors, que estudiarà el cas per saber quina sanció se li imposa.
D'acord amb les càmeres de videovigilància, el nen va llençar una pedra contra el vidre davanter del tren, un fet que va provocar una esquerda que, amb el pas de les setmanes, s'ha anat fent gran a causa de les condicions climatològiques.
La destrossa del vidre impedia el conductor del tren poder veure-hi amb claredat, per la qual cosa es va decidir suspendre el trajecte entre Balaguer i la Pobla. Els viatgers han hagut de completar el recorregut amb autobusos.
Porten a la Fiscalia de Menors el cas del nen que va trencar un vidre del tren de la Pobla
Societat
El servei de trens entre Balaguer i la Pobla es va suspendre aquest dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de febrer de 2017 a
les 16:35
Actualitzat el
05 de febrer de 2017 a les
18:08
Et pot interessar
-
Societat
Entitats del tercer sector de Lleida fan una acció reivindicativa per reclamar noves polítiques d'habitatge assequible
-
Societat
L'Audiència de Lleida condemna a 2 anys de presó un noi que va agredir sexualment una noia
-
Societat
Dos anys de presó per una agressió sexual a una dona en un pis de Lleida
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
