L'alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, ha ofert "mà estesa" a l'oposició en la negociació dels pressupostos municipals 2021 i ha remarcat la voluntat d'aprovar-los amb el màxim consens possible, tenint en compte la "difícil conjuntura" que viu la ciutat pels efectes de la pandèmia de la Covid-19 i també la situació de les finances municipals. Així els ho ha traslladat en les reunions mantingudes amb el cap de l'oposició, Fèlix Larrosa, per part del PSC; la portaveu de Ciutadans, Ángeles Ribes, i el portaveu del PP, Xavi Palau.
Pueyo ha destacat el to "cordial i positiu" de les trobades i s'ha mostrat obert a incorporar les iniciatives que plantegin aquests grups, en funció de les seves prioritats i posicionaments, "sempre que siguin realistes".
La tramitació dels comptes municipals per a l'any vinent s'iniciarà aquest dimecres amb la seva presentació a la Comissió extraordinària per les Polítiques de la Gestió del Govern Obert, Economia i Participació de la Paeria i, posteriorment, en roda de premsa.
Pueyo estén la mà a l'oposició en la negociació del nou pressupost
Remarca la voluntat d'assolir el màxim consens, tenint en compte la Covid-19 i la situació de les finances municipals
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de novembre de 2020 a les 09:25
Et pot interessar
-
Societat Vallbona de les Monges es recupera de la sequera i preveu collir 185.000 quilos de raïm durant la verema
-
Societat ERC denuncia que la neteja dels contenidors de Balaguer està aturada des del novembre del 2023
-
Societat Neix en «Tronat», el primer gegant 3D de Catalunya
-
Societat Anglesola aixeca un mur administratiu contra la planta de biogàs: «Ni llicències ni macroplantes»
-
Societat El camp lleidatà s’alça contra l’acord Mercosur per la manca de garanties en producció i seguretat alimentària
-
Societat Mor Josep Companys, net nebot del president afusellat Lluís Companys