Renfe començarà a oferir wifi als seus trens de l'AVE a partir del proper 5 de desembre, començant pels que cobreixen la línia Madrid-Sevilla, la més veterana. La connexió inalàmbrica a Internet estarà disponible a tota la flota del tren d'alta velocitat durant el 2017, seguint per l'AVE entre la capital espanyola i Barcelona, ha informat la companyia.
Renfe oferirà dos tipus de connexió, una de bàsica i una altra de premium, amb accés a continguts. El cost del servei oscil·larà entre els 2 i 4 euros per viatge, tot i que també es contempla la connexió gratuïta si el viatger s'inscriu al programa de fidelització de l'empresa o per a passatgers de classe preferent.
La connexió a Internet a bord de l'AVE és un servei que, segons la companyia ferroviària pública, venia demanant la totalitat dels vint milions de viatgers que anualment transporta aquest servei.
Renfe va adjudicar a Telefónica, a finals de 2015, el contracte per a què l'operadora implantés la xarxa i la tecnologia necessària, a més del subministrament dels continguts. Telefónica facilitarà la connexió a través de PlayRenfe, una aplicació que els usuaris hauran de descarregar prèviament.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3aXtkAMC7DM[/youtube]
Renfe posa wifi a l'AVE, començant pel tram Sevilla-Madrid
Societat
El servei estarà operatiu a tota la flota durant el 2017
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de novembre de 2016 a
les 09:33
Et pot interessar
-
Societat
Denuncien una empresa d'autocars de Guissona per usar el tacògraf d'un mort
-
Societat
Ecologistes, sindicats i veïns de l’Horta s’uneixen contra les macrocentrals solars
-
Societat
La Sardanada de Balaguer reivindica la sardana amb tres cobles, estrenes i cinc hores de ball
-
Societat
Lleida celebra 325 anys de ball de bastons amb una trobada infantil durant les Festes de Tardor
-
Societat
Tornen a detenir el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes i el jutjat el deixa novament en llibertat
-
Societat
L’excap de Carreteres nega haver cobrat suborns per afavorir una constructora
