Dos grups de menors excursionistes sorpresos per trombes d'aigua han hagut de ser rescatats a la Vall de Boí (Alta Ribagorça) i a Alins (Pallars Sobirà). En el primer cas, és un grup d'una seixantena de menors de Saragossa instal·lats a Erill la Vall. Segons ha explicat l'alcalde de la Vall de Boí, Joan Peralada, havien sortit a fer nit fora del campament i s'han vist sorpresos per la tempesta. Eren a la vora de la carretera i se'ls ha pogut anar a buscar de seguida. Se'ls ha retornat al campament.
En el cas d'Alins el grup era de 28 persones. Acampaven a un quilòmetre del municipi, a la vora del riu, i també els ha sorprès la pluja. Tot i això, podran quedar-s'hi a dormir.Totes dues actuacions han tingut lloc passades les deu de la nit. L'alcalde d'Alins, Josep Maria Lladós, ha explicat també a l'ACN que el campament ha quedat ben remullat per la tempesta, per la qual cosa en un primer moment s'havia pensat que el grup passés la nit a la sala polivalent que hi ha sota l'Ajuntament. Finalment, però, Mossos d'Esquadra i Bombers han supervisat el campament i han determinat que la remullada no ha estat tan forta, per la qual cosa el grup podrà fer-hi nit igualment.
En cap dels dos casos ha calgut lamentar danys persones, i tant l'alcalde de la Vall de Boí com el d'Alins han volgut remarcar que tot ha quedat en un ensurt provocat per unes tempestes inesperades.
Rescaten prop de 90 menors excursionistes a la Vall de Boí i Alins enxampats per una tempesta
Rescaten prop de 90 menors excursionistes a la Vall de Boí i Alins enxampats per trombes d'aigua
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juliol de 2015 a les 23:05
Et pot interessar
-
Societat La dona de l'acusat de violar la seva filla a Lleida el denuncia per maltractaments
-
Societat Vedella en cerca i captura després de fugir de l'escorxador de Balaguer
-
Societat Cap de les parts va demanar presó per al pare detingut per violar la seva filla a Lleida
-
Societat El Govern oficialitza la modernització del Canalet de Tàrrega
-
Societat La nova fira Agobiotech Forum de Lleida ja registra un 85% d’ocupació
-
Societat Els ramaders del Pirineu tanquen un bon estiu de pastura a la muntanya de Llessui