El Departament de Salut farà visites a les empreses de les comarques de Ponent que han registrat nous casos de coronavirus.
El delegat del Govern a la demarcació, Ramon Farré, ha confirmat que l'executiu català té intenció de comprovar si les companyies d'escorxadors i cadenes alimentàries estan complint amb les mesures de seguretat requerides per evitar els contagis. Farré ha lamentat l'increment de les taxes d'afectació del virus i ha demanat precaució per aturar els brots.
El Departament de Salut ha confirmat que en les darreres hores ha mort una persona per coronavirus a la demarcació de Lleida, concretament a la Regió Sanitària de Ponent.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 232, 202 a Ponent i 30 al Pirineu. D'aquesta xifra, 200 havia contret el virus i la resta no s'ha pogut certificar amb seguretat.
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202916[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202926[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202971[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202681[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202295[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202521[/noticiadiari]
Salut farà visites a les empreses lleidatanes on s'han detectat nous casos de coronavirus
El delegat del Govern, Ramon Farré, assegura que es vol comprovar si es segueixen les mesures de seguretat
ARA A PORTADA
-
Larrosa reivindica l’acció de govern mentre Junts marca distàncies: «No donem cap xec en blanc» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Larrosa exhibeix un sondeig demolidor per a ERC: «Segueixin així i els avançarà VOX» Àlvar Llobet i Sotelo
-
El tripartit resisteix a Tàrrega en un mandat marcat per l’educació i la crisi de l’habitatge Oriol Almacellas Verdés
-
-
Mollerussa afronta tensions i mancances en el primer govern en minoria de Solsona Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 26 de maig de 2020 a les 13:51
Et pot interessar
-
Societat Nalec rehabilitarà l'edifici històric de cal Miró per ubicar-hi habitatges i espais socioculturals
-
Societat Primer avís de calor intensa a Catalunya amb pics de fins a 40 graus al Segrià
-
Societat Comerciants de Lleida reclamen la suspensió del procés de Torre Salses
-
Societat El Govern desplega un pla per garantir la supervivència de la ramaderia extensiva al Pirineu
-
Societat Balàfia homenatja el jove Jorge Delgado amb un gran mural
-
Societat Prop de la meitat dels atesos a Projecte Home a Lleida tenen una addicció a la cocaïna