Un jove de 19 anys va ser detingut ahir per agents de la Guàrdia Urbana després d'estavellar-se amb el vehicle amb què circulava contra la barana de pedra del riu a l'altura del Pont de la Universitat de Lleida.
El noi circulava a gran velocitat per la Rambla d'Aragó fugint de la Guàrdia Urbana en el què va ser una espectacular persecució que va acabar amb la pèrdua del control del vehicle, que es va acabar encastant contra la barana.
Després d'abandonar el vehicle i tractar de fugir a peu, va ser reduït per la policia, amb la col·laboració de diversos vianants, i va ser detingut acusat d'un delicte contra la seguretat ciutadana. Posteriorment es va assegurar tota la zona afectada per l'impacte.
S'estavella contra la barana del riu després d'una espectacular persecució policial per Lleida
Societat
El conductor, de 19 anys, va fugir a peu i va ser detingut
ARA A PORTADA
-
Política Lleida aprova les Ordenances Fiscals del 2027 amb l’abstenció d’ERC i Junts i el rebuig de la resta de l’oposició Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
12 de gener de 2020 a
les 11:51
Actualitzat el
12 de gener de 2020 a les
11:59
Et pot interessar
-
Societat
Dos anys de presó per una agressió sexual a una dona en un pis de Lleida
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
-
Societat Els pagesos de Ponent es formen per combatre la plaga de conills
-
Societat
El Suprem rebutja revisar la condemna de sis anys de presó per una agressió sexual a Lleida
