S'estavella contra la barana del riu després d'una espectacular persecució policial per Lleida

El conductor, de 19 anys, va fugir a peu i va ser detingut

Publicat el 12 de gener de 2020 a les 11:51
Actualitzat el 12 de gener de 2020 a les 11:59
Un jove de 19 anys va ser detingut ahir per agents de la Guàrdia Urbana després d'estavellar-se amb el vehicle amb què circulava contra la barana de pedra del riu a l'altura del Pont de la Universitat de Lleida. 

El noi circulava a gran velocitat per la Rambla d'Aragó fugint de la Guàrdia Urbana en el què va ser una espectacular persecució que va acabar amb la pèrdua del control del vehicle, que es va acabar encastant contra la barana. 

Després d'abandonar el vehicle i tractar de fugir a peu, va ser reduït per la policia, amb la col·laboració de diversos vianants, i va ser detingut acusat d'un delicte contra la seguretat ciutadana. Posteriorment es va assegurar tota la zona afectada per l'impacte.