La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya i el Comitè de Vaga de l'empresa Televida Servicios Sociosanitarios, SLU, han desconvocat la vaga que portaven a terme els treballadors de Tunstall Televida de Lleida, a l'espera de la mediació que tindrà lloc dilluns al Departament de Treball.
Tunstall Televida és l'empresa subcontractada per l'Ajuntament de Lleida, que es dedica a gestionar l'assistència a les persones grans que viuen soles i que duen la 'medalleta' per avisar si tenen qualsevol incident. Mitjançant la vaga, que es feia des del 3 de juliol amb caràcter indefinit, el personal de l'empresa volia protestar per les seves "precàries" condicions laborals i reclamar millores econòmiques i socials.
Segons els treballadors, en cinc anys, Tunstall Televida de Lleida ha més que triplicat el nombre de persones ateses, ja que ha passat d'atendre 1.073 persones l'any 2013, a 5.500 el 2018, mentre que el personal ha disminuït i actualment són només deu treballadors. Així mateix, asseguren que l'Ajuntament de Lleida "és conscient de la precarietat dels treballadors d'aquest servei bàsic, però no actua" i els treballadors entenen que "hi té responsabilitat i hi hauria d'intervenir".
Suspesa la vaga indefinida que feien els treballadors del servei de teleassistència de Lleida
Societat
A l'espera de la mediació que tindrà lloc dilluns al Departament de Treball
ARA A PORTADA
-
Política Lleida aprova les Ordenances Fiscals del 2027 amb l’abstenció d’ERC i Junts i el rebuig de la resta de l’oposició Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
07 de juliol de 2018 a
les 08:01
Et pot interessar
-
Societat
Dos anys de presó per una agressió sexual a una dona en un pis de Lleida
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
-
Societat Els pagesos de Ponent es formen per combatre la plaga de conills
-
Societat
El Suprem rebutja revisar la condemna de sis anys de presó per una agressió sexual a Lleida
