Amb motiu d'uns treballs de manteniment a les unitats de tren de la sèrie 331 el dilluns, dia 28 de maig, i el dilluns 4 de juny, s'interromprà el servei en el tram comprès entre les estacions de Balaguer i La Pobla de Segur (Pallars Jussà) de la línia Lleida – La Pobla de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC).
Com alternativa per garantir la mobilitat dels viatgers, FGC posarà a disposició dels usuaris un servei d'autobusos substitutoris entre les estacions de Balaguer i La Pobla de Segur. L'autobús s'aturarà a totes les estacions del recorregut a la parada més propera. No obstant, a les estacions de Gerb, Sant Llorenç de Montgai, Vilanova de la Sal i Santa Linya el servei alternatiu per carretera es realitzarà sota demanda dels usuaris. Entre les estacions de Lleida Pirineus i Balaguer el servei de trens serà l'habitual.
Tot i això també es veuran substituïdes per un servei d'autobús, les circulacions amb sortida de Lleida Pirineus a les 5 i 25 minuts del matí i el tren amb sortida de La Pobla a les 19 i 30 minuts de la tarda.
El manteniment de les unitats durant aquests dos dies consistirà en el tornejat de dos eixos dels trens, un de cada unitat, que han tingut un major desgast.
Tall de servei a la línia de La Pobla per manteniment de les unitats de tren
Els dilluns 28 de maig i 4 de juny quedarà interromput el servei de trens entre les estacions de Balaguer i La Pobla de Segur i FGC oferirà bus alternatiu
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de maig de 2018 a les 22:21
Et pot interessar
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Un tren entre Lleida i Girona amb parada a Alguaire torna al full de ruta de la Generalitat
-
Societat Alcaldes de Ponent reclamen aturar la macroplanta de biogàs a la Sentiu de Sió