L’Ajuntament de Tàrrega desenvoluparà una nova aplicació per a mòbils i tablets com a eina de promoció econòmica del municipi. Així, el consistori posarà a disposició dels comerciants l’aplicació TRRG Guia Comercial perquè difonguin de forma gratuïta el seu negoci. El dispositiu mostrarà informació, ofertes i promocions amb dades administrades pels mateixos responsables dels establiments. Per això, la Regidoria de Promoció Econòmica ha convocat dues jornades de formació per impartir als comerços subscrits la formació sobre el funcionament de l’aplicació.
Cada establiment obrirà el seu propi compte amb dades generals, geolocalització i imatges així com apartats on penjar les ofertes. Les dades es podran actualitzar quan es desitgi. L’alcaldessa Rosa Maria Perelló ha afirmat que la nova eina “ajudarà a fer més visible el comerç targarí, a fer arribar als clients les ofertes i a millorar les vendes”. Per la seva part, el regidor de Promoció Econòmica, Carles Pascual, ha assenyalat que “l’usuari tindrà a l’abast totes les oportunitats de l’oferta comercial del seu voltant”.
Col·laboració amb l’empresa Localprom
Aquest nou servei municipal de suport compta amb la col·laboració de l’empresa Localprom. L’Ajuntament de Tàrrega i Localprom ja endegaren temps enrere el Butlletí de Subvencions, un servei on-line que facilita informació sobre convocatòria d’ajuts, subvencions, beques i premis. Els subscriptors reben diàriament, i de forma gratuïta, les bases per acollir-se a les diferents línies d'ajuts d’arreu de l'Estat.
Formació a l’IES Alfons Costafreda
En una primera fase, el consistori ja ha informat als comerços sobre la possibilitat de sumar-se gratuïtament a l’aplicació. La formació per administrar les dades pròpies que es vulguin introduir a l’aplicació mòbil s’impartirà en aules de l’IES Alfons Costafreda de Tàrrega. Els inscrits poden assistir a les dues sessions els dies 28 i 29 de gener o bé els dies 4 i 5 de febrer, de 14:30 a 16:30h.
Tàrrega posa en marxa una aplicació mòbil per promocionar el comerç local
Societat
Es tracta d'una guia comercial on els negocis es podran donar a conèixer de forma gratuïta
ARA A PORTADA
-
Societat Lleida es divideix per Ceuta: 700 manifestants i un mur policial per separar-los Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat La crisi de Ceuta mobilitza milers de persones en manifestacions de signe contrari Neus Climent / Agències
-
Societat Internament tancat per al menor detingut per la mort violenta d’un home a Balaguer Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Denuncien un conductor per circular a 173 km/h en un tram limitat a 70 km/h a l'L-313 a Torrefeta i Florejacs Redacció
-
Societat Detinguts un home i una dona per quatre robatoris en explotacions agrícoles de les Garrigues i el Pla d’Urgell Redacció
Publicat el
19 de gener de 2015 a
les 15:43
Et pot interessar
-
Societat
Els Agents Rurals tanquen preventivament dues vies d'escalada a la Vall de Boí per un bloc inestable
-
Societat
La calor accelera la verema de Costers del Segre i avançarà gairebé tres setmanes el final de la collita
-
Societat Lleida, al centre de l’estiu més càlid de la història a Catalunya: rècord de dies per sobre dels 40 graus
-
Societat
Tremp promociona la Festa Major amb una senyera de cinc barres
-
Societat
Lleida tanca l’allotjament de temporers quan encara queda un mes de campanya de la fruita
-
Societat
La calor avança la collita de la poma Golden a Ponent entre cinc i set dies
