L’Ajuntament de Tàrrega desenvoluparà una nova aplicació per a mòbils i tablets com a eina de promoció econòmica del municipi. Així, el consistori posarà a disposició dels comerciants l’aplicació TRRG Guia Comercial perquè difonguin de forma gratuïta el seu negoci. El dispositiu mostrarà informació, ofertes i promocions amb dades administrades pels mateixos responsables dels establiments. Per això, la Regidoria de Promoció Econòmica ha convocat dues jornades de formació per impartir als comerços subscrits la formació sobre el funcionament de l’aplicació.
Cada establiment obrirà el seu propi compte amb dades generals, geolocalització i imatges així com apartats on penjar les ofertes. Les dades es podran actualitzar quan es desitgi. L’alcaldessa Rosa Maria Perelló ha afirmat que la nova eina “ajudarà a fer més visible el comerç targarí, a fer arribar als clients les ofertes i a millorar les vendes”. Per la seva part, el regidor de Promoció Econòmica, Carles Pascual, ha assenyalat que “l’usuari tindrà a l’abast totes les oportunitats de l’oferta comercial del seu voltant”.
Col·laboració amb l’empresa Localprom
Aquest nou servei municipal de suport compta amb la col·laboració de l’empresa Localprom. L’Ajuntament de Tàrrega i Localprom ja endegaren temps enrere el Butlletí de Subvencions, un servei on-line que facilita informació sobre convocatòria d’ajuts, subvencions, beques i premis. Els subscriptors reben diàriament, i de forma gratuïta, les bases per acollir-se a les diferents línies d'ajuts d’arreu de l'Estat.
Formació a l’IES Alfons Costafreda
En una primera fase, el consistori ja ha informat als comerços sobre la possibilitat de sumar-se gratuïtament a l’aplicació. La formació per administrar les dades pròpies que es vulguin introduir a l’aplicació mòbil s’impartirà en aules de l’IES Alfons Costafreda de Tàrrega. Els inscrits poden assistir a les dues sessions els dies 28 i 29 de gener o bé els dies 4 i 5 de febrer, de 14:30 a 16:30h.
Tàrrega posa en marxa una aplicació mòbil per promocionar el comerç local
Societat
Es tracta d'una guia comercial on els negocis es podran donar a conèixer de forma gratuïta
ARA A PORTADA
-
-
Societat El Govern vol frenar la pèrdua de superfície d’horta amb un pla per modernitzar el sector ACN
-
Societat Dos mesos esperant el tren: el robatori de coure desconnecta les Garrigues Àlvar Llobet i Sotelo
-
Esports Un total de 232 esportistes lleidatans participaran als Jocs Special Olympics 2026 Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
19 de gener de 2015 a
les 15:43
Et pot interessar
-
Societat
LleidaSona busca nou talent musical emergent a les terres de Ponent
-
Societat
El Musiquem Lleida programa 12 actuacions i reforça l'aposta pels músics en la seva 21a edició
-
Societat
Les exportacions lleidatanes cauen un 5,3% el juliol fins als 354,2 milions d'euros
-
Societat
Els tècnics de la Paeria de Balaguer qüestionen la instal·lació d’ombra del Mercadal
-
Societat La fiscalia demana 25 anys de presó als acusats de cremar un furgó de la Urbana en una manifestació proHasel
-
Societat
Lleida; menys delictes i més sensació d’inseguretat
