Torrons i Mel Alemany continua apostant pel torró al tall amb la novetat del torró dur, que se suma als ja presentats l'any passat: el torró tou i el cremat. Amb talls més fins, la idea és facilitar-ne el consum per a un públic familiar. El gerent de l'empresa, Ferran Alemany, afirma que afronten la campanya de Nadal amb "confiança", amb la intenció d'oferir als clients torrons "recent fets" en un termini de 24 hores. Tot i centrar-se en el mercat català, també exporten a països com Anglaterra, els EUA, Corea i diversos països àrabs.
Alemany explica que, per conservar el sabor del producte, utilitzen un mètode de tall que permet reduir al màxim el temps entre la producció i el consum. A més del torró, l'empresa prepara caixes amb altres productes com la mel, el seu principal article. Tot i que no es dediquen a la venda de lots de Nadal, la demanda els ha portat a elaborar-ne aquest any, tot i els reptes derivats de la retallada de comandes per part d'algunes institucions.
Amb una plantilla de 25 a 30 treballadors i la col·laboració d'una seixantena de persones amb discapacitat psíquica, la firma de Balaguer es manté optimista malgrat la crisi dels lots institucionals. Alemany també destaca la necessitat de desestacionalitzar el consum de torró, tot criticant l'augment de la popularitat de productes com el panettone.