Diverses famílies han ocupat tres pisos dels carrers Cardenal Cisneros, Indíbil i Mandoni i Músic Vivaldi del barri de Mariola que la Paeria va comprar a mitjans de juny a entitats bancàries per destinar-los a promoure polítiques socials d'habitatge.
Des de la regidoria d'Habitatge i Transició ecològica s'apunta que els pisos encara no poden entrar a formar part de la borsa d'habitatge social municipal, per solucionar les necessitats de les famílies que es troben en situació de vulnerabilitat, perquè "estan en fase d'inscripció en el registre de la propietat".
Serveis Socials de la Paeria determinarà la situació de les famílies que ocupen els pisos per "donar-los una solució atenent a criteris de necessitat econòmica". En aquest cas, se'ls podria adjudicar un allotjament provisional en algun establiment hoteler o en un pis de la ciutat.
Tres pisos que la Paeria va comprar per habitatge social, ocupats per diverses famílies
Societat
Són vivendes ubicades al barri de la Mariola
ARA A PORTADA
-
Societat Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Els Mossos investiguen la mort d’una persona localitzada dins d’un cotxe en una sèquia de Torres de Segre
-
Societat A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs ACN
-
Societat Els sindicats denuncien pressions als docents que han renunciat a fer sortides i colònies Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
12 de desembre de 2019 a
les 08:41
Et pot interessar
-
Societat La Urbana de Balaguer deixa de treballar durant tres dies
-
Societat
El Pirineu lleidatà, la zona de Catalunya amb més pobles abandonats
-
Societat
«Aquí», de Llum de Fideu, guanya el Premi a la Millor Estrena d’Arts de Carrer de Fira Tàrrega
-
Societat
Condemnat a dos anys de presó un home de 93 anys per una agressió sexual a una dona amb discapacitat a Juneda
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 190 km/h per la C-14 a Peramola
-
Societat
JARC convoca una tractorada a Lleida per reclamar més ajuts davant l’augment dels costos agraris
