Amb un ganivet clavat a la part baixa de l'esquena i caminant per la Rambla Ferran de Lleida. Així va aparèixer el passat diumenge al vespre un home de mitjana edat i d'origen estranger, que va ser evacuat a l'hospital Arnau de Vilanova per una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques. L'home, apunta Segre, va ser col·locat a la llitera de bocaterrosa per evitar que el ganivet de cuina clavat li agreugés la ferida.
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per escatir l'origen de l'agressió, que podria vincular-se a una baralla. Tot i això, la víctima no ha donat gaires pistes de com va produir-se l'incident, i no ha presentat denúncia. Segons el rotatiu, encara no s'ha fet cap detenció.
Troben un home apunyalat a l'esquena a rambla Ferran
La víctima ha estat traslladada a l'Arnau de Vilanova, però no ha presentat denúncia | Els Mossos investiguen si l'agressió s'ha originat en una baralla
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’agost de 2015 a les 09:59
Actualitzat el 25 d’agost de 2015 a les 11:38
Et pot interessar
-
Societat Balaguer, escenari de la pel·lícula «Killder», de Joan Ramon Armadàs
-
Societat Oliana i Rialb obren comportes per fer front a noves pluges
-
Societat Avancen els treballs per reparar la filtració a la part alta de la presa de Rialb
-
Societat Ponent i les Terres de l'Ebre, en alerta per pedregades, ventades, esclafits i tornados