Un bomber va salvar la vida d'un nen de 12 anys que va quedar inconscient el passat dissabte durant el partit de futbol de la categoria cadet que enfrontava l'AEM contra el Mig Segrià. El jove, Adrià Gomís, va quedar immòbil al terra després d'una topada amb un jugador rival, un fet que va fer saltar al terreny de joc el bomber, pare d'un dels jugadors que disputaven l'encontre, per realitzar les primeres maniobres de seguretat amb l'objectiu d'estabilitzar el nen, que va estar uns 20 minuts sense coneixement segons exposa La Manyana.
Segons diversos testimonis que recull el rotatiu, en un primer moment es va intentar incorporar el jove jugador, una voluntat que va impedir el bomber, que ràpidament li va obrir la boca evitar que s'engolís la llengua, li va comprovar les constants vital i el va situar en posició de seguretat a l'espera que arribés l'ambulància. El jove es va recuperar amb l'assistència dels serveis mèdics, tot i que el partit no es va poder acabar per culpa del xoc emocional dels companys del jove futbolista.
Un germà del jugador ha enviat una carta a la Federació Catalana de Futbol per demanar que hi hagin persones qualificades per intervenir quan passes incidents d'aquest tipus que poden posar en perill la vida dels futbolistes. De fet, en aquesta carta, el germà del jugador ferit admet que la ràpida intervenció del bomber va evitar que "la vida del meu germà quedés greument exposada".
Un bomber salva la vida d'un nen que havia quedat inconscient durant un partit
L'home va saltar al terreny de joc, va obrir la boca al jugador per evitar que s'ofegués amb la llengua i el va posar en posició de seguretat fins que va venir l'ambulància
Ara a portada
-
Successos Accident mortal a la C-13 en un xoc entre dos camions al terme municipal de Lleida Redacció
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Publicat el 19 de gener de 2015 a les 16:42
Et pot interessar
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer
-
Societat Lleida floreix amb l’ànima de Sant Jordi