L'Hotel Sansi de Lleida ha anunciat mitjançant un cartell col·locat a la porta d'entrada que no ha allotjat cap policia espanyol en els darrers dies. Després dels rumors que ha circulat per la ciutat, la direcció ha decidit fer públic que "en aquests dies no ha estat allotjat a l'hotel cap Policia Nacional ni Guàrdia Civil".
D'aquesta manera, la direcció del Sansi surt públicament de la llista d'hotels lleidatans que sí allotgen els policies espanyols. En aquest sentit, diversos veïns del municipi han assegurat que els agents de paisà han provocat tensió i inseguretat als voltants dels hotels on hi estan allotjats, com seria el cas de l'Hotel Real.
Un hotel de Lleida acaba amb els rumors i fa públic que no ha allotjat cap policia espanyol
L'Hotel Sansi penja un cartell assegurant que cap Guàrdia Civil ni Policia Nacional ha dormit a l'edifici
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 05 d’octubre de 2017 a les 11:04
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot