La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut aquest dilluns a la tarda un jove de 18 anys que ha amenaçat els clients d'un bar del Plaça del Treball i, posteriorment, atrinxerar-se a la teulada d'un edifici del número 84 del carrer Alfred Perenya des d'on ha llençat maons i pedres als agents.
Els policies han aconseguit detenir el jove després de desplegar diverses unitats al carrer. Al detingut se li imputa delictes d'alteració de l'ordre públic, amenaces, exhibició d'objecte perillós i atemptat als agents de l'autoritat.
Un jove amenaça amb un ganivet els clients d'un bar i s'atrinxera a la teulada d'un edifici a Lleida
Societat
El noi ha estat detingut per la Guàrdia Urbana
ARA A PORTADA
-
Societat Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Els Mossos investiguen la mort d’una persona localitzada dins d’un cotxe en una sèquia de Torres de Segre
-
Societat A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs ACN
-
Societat Els sindicats denuncien pressions als docents que han renunciat a fer sortides i colònies Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
18 de setembre de 2018 a
les 08:20
Actualitzat el
18 de setembre de 2018 a les
08:39
Et pot interessar
-
Societat La Urbana de Balaguer deixa de treballar durant tres dies
-
Societat
El Pirineu lleidatà, la zona de Catalunya amb més pobles abandonats
-
Societat
«Aquí», de Llum de Fideu, guanya el Premi a la Millor Estrena d’Arts de Carrer de Fira Tàrrega
-
Societat
Condemnat a dos anys de presó un home de 93 anys per una agressió sexual a una dona amb discapacitat a Juneda
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 190 km/h per la C-14 a Peramola
-
Societat
JARC convoca una tractorada a Lleida per reclamar més ajuts davant l’augment dels costos agraris
