La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir ahir dijous un home per un presumpte autor d'un delicte de lesions i d'apropiació indeguda d'un vehicle.
Un ciutadà es va personar en prefectura i va denunciar que el dia 11 va rebre una trucada telefònica d’un company de la feina comunicant-li que havia agafat el cotxe de la seva propietat que estava estacionat al carrer Ronda de la Seu Vella, i que tenia una copia de les claus originals.
El denunciant va manifestar que mai li havia dit que pugues agafar el cotxe degut que no disposa de permís de conduir. Sobre les 22.30 hores de la nit el denunciant es va personar al domicili del company i li va recriminar on estava el vehicle, moment en que aquest va reaccionar de forma violenta i el va colpejar a la cara i a parts del cos, motiu pel qual es va dirigir a un centre mèdic, presentant informe mèdic de les lesions.
Davant això, els agents es van dirigir al domicili del presumpte autor dels fets i van identificar a R.C.C., de nacionalitat espanyola i veí de Lleida, i el van detenir com a presumpte autor dels delictes de lesions i de apropiació indeguda de vehicle, iniciant les diligències judicials corresponents.
Un lleidatà li pren el cotxe a un company de feina i l'apallissa després
La Guàrdia Urbana ha detingut l'agressor
Ara a portada
Publicat el 13 de setembre de 2019 a les 16:27
Actualitzat el 13 de setembre de 2019 a les 16:30
Et pot interessar
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic