Una ciutadana francesa torna al seu propietari una cartera amb 1.495 euros que s'havia trobat a Puigcerdà

La dona ha portat la cartera als Mossos d'Esquadra, que han pogut contactar amb un veí de Guils de Cerdanya que l'havia perduda

Publicat el 29 de març de 2017 a les 17:27
Una ciutadana francesa s'ha trobat aquest dimecres una cartera quan sortia de comprar d'un supermercat de Puigcerdà, situat al costat de l'N-260, que contenia 1.495 euros, a més de targetes i documentació personal.

Posteriorment, la dona ha acudit a la comissaria dels Mossos d'Esquadra d'aquest municipi de la Cerdanya, on ha lliurat la cartera. El cos policial ha iniciat gestions per contactar amb el propietari, un veí de Guils de Cerdanya, que d'aquesta manera ha pogut recuperar la seva cartera. L'home ha reconegut que l'havia perduda amb els diners a l'interior.